قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلت نشکنه!



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت1:38---24 مرداد 1393

داستان من از جای شروع شد
که من برای او میمردم...
و او به دروغ وانمود کرد برایم تب کرده...


رها
ساعت1:33---24 مرداد 1393
یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم
به هر حال ممنون از مشتت


رها
ساعت1:31---24 مرداد 1393
هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس
جریمه اش با من !


رها
ساعت1:28---24 مرداد 1393
اینجا زمین است ، زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:, ] [ 13:59 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
دلت نشکنه!

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلت نشکنه!



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت1:38---24 مرداد 1393

داستان من از جای شروع شد
که من برای او میمردم...
و او به دروغ وانمود کرد برایم تب کرده...


رها
ساعت1:33---24 مرداد 1393
یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم
به هر حال ممنون از مشتت


رها
ساعت1:31---24 مرداد 1393
هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس
جریمه اش با من !


رها
ساعت1:28---24 مرداد 1393
اینجا زمین است ، زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:, ] [ 13:59 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
دلت نشکنه!

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

دلت نشکنه!



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت1:38---24 مرداد 1393

داستان من از جای شروع شد
که من برای او میمردم...
و او به دروغ وانمود کرد برایم تب کرده...


رها
ساعت1:33---24 مرداد 1393
یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم
به هر حال ممنون از مشتت


رها
ساعت1:31---24 مرداد 1393
هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس
جریمه اش با من !


رها
ساعت1:28---24 مرداد 1393
اینجا زمین است ، زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:, ] [ 13:59 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تاريخ : <-PostDate-> | <-PostTime-> | نويسنده : <-PostAuthor->
<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->,

ادامه مطلب